Tuesday, December 29, 2009

DINOBAT SEBAGAI PERSATUAN BELIA FELDA CEMERLANG DI ABFM 2009

Salam seribu hormat dari kami warga Belia Felda Bukit Bading kepada semua pengunjung blog dan rakan-rakan Belia Felda seluruh negara.
Ingin benar kami kongsikan rasa gembira dan terharu yang tidak terhingga kepada kalian dengan kejayaan kami yang telah dinobatkan sebagai Persatuan Belia Felda Cemerlang Malaysia pada Anugerah Belia Felda Malaysia 2009 di karnival IKTIRAF yang diadakan di UiTM Shah Alam baru-baru ini.Kejayaan ini adalah paling besar dalam sejarah penubuhan persatuan belia di felda kami malah di Terengganu mungkin.
Kami membawa pulang Piala yang menjadi rebutan semua Persatuan Belia Seluruh Malaysia ini dengan bangga dan megahnya kerana nama Piala ini yang begitu gah di persada belia felda. " PIALA PEDANA BELIA FELDA" yang disampaikan sendiri oleh YAB Perdana Menteri Malaysia Dato' Seri Najib Tun Razak.
Setelah berjuang untuk memulihkan imej warga Felda kami..hasilnya cukup membuatkan kami semua teruja untuk terus mengorak langkah dan berjaya di peringkat yang lebih baik pada masa akan datang.Semoga kekentalan semangat kami diteruskan oleh generasi akan datang dan ini menjadi pemangkin kepada penebusan maruah warga belia felda yang sudah lama tercalar.
Kami paparkan sedikit gambar untuk tatapan kalian.















4 comments:

mr KA said...

tahniah..... usaha untuk bersihkan bukit bading dari dadah..... mulakan dgn remaja2 dulu..... semua belia bersatu perangi dadah.....

Anonymous said...

bajet star

PERSATUAN BELIA ( MBFM ) FELDA BUKIT BADING said...

anonymous..
memang kami star..yang ko sakit ati kenapa? Jeles??

Unknown said...

anonymous...cam poyo lah ko nie nk kutuk2 felda gua ko duk mane???!